Ce este o platformă digitală

pentru o rețea MLS pentru proprietăți imobiliare și de ce să îți duci afacerea imobiliară la un nivel superior
Prezentare generală

Platforma imobiliară MLS (Multiple Listing Service) este un site web portal care își propune să ofere utilizatorilor un acces ușor și integrat la o serie de resurse și servicii, inclusiv motoare de căutare, forumuri, e-shopping etc., unde agenții imobiliari și alți profesioniști în domeniul imobiliar pot posta anunțuri de proprietăți și pot împărtăși aceste informații cu alte persoane implicate în procesul de vânzare sau închiriere.

MLS oferă, de asemenea, utilizatorilor acces la date importante de pe piața imobiliară, cum ar fi prețurile de vânzare și de închiriere, statisticile de vânzare și listele cu proprietățile disponibile.

Platformele MLS permit agenților imobiliari să listeze și să caute proprietăți imobiliare, precum și să facă schimb de informații și să acumuleze date cu scopul de a obține o semnificație specifică dincolo de fiecare dintre acestea. Un exemplu 2, 0, 0 și 1 sunt date; iar 2001 este informație. Informația a fost întotdeauna o resursă foarte valoroasă, mai ales în zilele noastre, și mai mult datorită dezvoltării serviciilor de căutare de proprietăți și a serviciilor de căutare de proprietăți cu alte agenții și care oferă servicii de căutare de proprietăți pentru cumpărători.

Prin intermediul acestui serviciu, agenții imobiliari pot găsi un număr mare de proprietăți. Aceasta îi ajută să găsească ceea ce își doresc în funcție de criteriile de căutare pe care le au. De asemenea, prețul proprietăților individuale este disponibil pe platformă, ceea ce îi ajută să evalueze din punct de vedere economic și să compare costurile.

O altă caracteristică tipică a platformelor imobiliare MLS este posibilitatea de a face rezervări. Făcând o rezervare, vi se garantează proprietatea, astfel încât puteți continua procesul de cumpărare fără probleme.

Platforma imobiliară MLS vă oferă cel mai bun mod de a căuta, găsi și publica proprietăți imobiliare.

Cuprins

Care este conceptul de afaceri al unui portal web MLS pentru imobiliare?

Un portal web MLS pentru  imobiliare este, în general, gestionat ca un serviciu de abonament. Agenții imobiliari și alți profesioniști din domeniul imobiliar plătesc o taxă pentru a avea acces la datele de listare MLS de pe portal.

Unele planuri de abonament disponibile pentru un portal web imobiliar MLS ar putea include un plan de abonament lunar sau anual care oferă utilizatorilor acces la listele MLS, precum și alte caracteristici, cum ar fi un motor de căutare pe internet care utilizează un algoritm pentru a căuta un index de subiecte în funcție de un argument de căutare a proprietății, informații de contact ale agenților și multe altele.

Printre tipurile de utilizatori care ar putea fi afiliați la platforma dvs. imobiliară MLS puteți lua în considerare:

– Agenți imobiliari independenți
– Companii imobiliare cu agenți proprii
– Societăți de construcții cu agenți proprii
– Francize imobiliare la care sunt afiliați mulți agenți.

Printre planurile de abonament pe care o platformă MLS le-ar putea avea pentru afiliații săi se numără următoarele:

Planul 1: Acces doar la platforma MLS.

Planul 2: Acces la platforma MLS plus acces la un program de bază online de CRM Metodologie legată de conceptul de fidelizare a clienților, care poate fi implementată prin intermediul unui software util pentru organizarea informațiilor de contact și gestionarea relațiilor și interacțiunilor cu clienții actuali, clienții potențiali și alte contacte.

Planul 3: Acces la platforma MLS plus acces la un CRM online generic de bază și un portal imobiliar personalizat pentru compania afiliată, sincronizat cu MLS.

Planul 4: Acces la platforma MLS plus acces la un CRM avansat și la un portal imobiliar, ambele personalizate pentru compania afiliată și sincronizate cu MLS.

Planul 5: Acces la platforma MLS plus acces la un CRM avansat și la un portal imobiliar personalizat pentru compania afiliată, ambele sincronizate cu MLS, precum și la o platformă de email marketing Canalul de comunicare cu clienții la nivel personal, cu emailuri trimise direct în inbox-ul acestora, oferindu-le oferte promoționale, conținut sau informații despre evenimente speciale, cu automatizare pe baza comportamentului utilizatorilor (marketing avansat).

property-management

 



Care ar trebui să fie funcționalitățile importante pentru o platformă digitală pentru imobiliare MLS?

Printre cele mai importante funcționalități pentru o platformă digitală MLS se numără următoarele:

Vizualizări:

Listarea proprietăților: Vizualizarea listării proprietăților prezintă rezultatele căutării sau o categorie de proprietăți. Lista ar trebui să poată fi afișată într-o listă verticală sau într-o vizualizare în grilă.

Afișare proprietate: Pagina de detalii a proprietății trebuie să afișeze toate detaliile fiecărei proprietăți, inclusiv:

– Galerie de imagini ale proprietății,
– Detalii principale,
– Descrierea serviciilor și a locurilor de interes din apropiere,
– Descrierea proprietății,
– Video,
– Tur virtual,
termen utilizat frecvent în lumea tehnologiilor informației și comunicațiilor care desemnează dispozitive sau funcții simulate,
– Hartă de localizare prin Google Maps,
– Preț,
– Tip de operațiune,
– Stare,
– Fișă cu datele de contact ale agentului imobiliar,
– Formular de contact, buton.

Variația bannerului care se prezintă în dimensiuni mai mici și de obicei cu animație continuă. Este folosit pentru sponsorizări, ca o completare a campaniilor publicitare bazate pe bannere WhatsApp, printre altele.

Lista agenților: Această vizualizare afișează lista agenților care reprezintă proprietățile.

Profilul agentului: Profilul agentului arată detaliile de contact și o scurtă descriere a agentului. De asemenea, se afișează lista proprietăților adăugate/gestionate de agentul respectiv.

Hartă pentru Google Maps: Cu diferite tipuri de hărți Google (hartă rutieră, satelit, hibrid, teren).


Căutările:

Parametrii de căutare dinamici: ar trebui să fie permisă utilizarea mai multor parametri de căutare.

Căutarea ierarhică a locației: Căutarea pe baza țării, statului, orașului, codului poștal, codului poștal etc. Acestea sunt diferitele modalități și stiluri prin care comerciantul poate transmite mesajul. Fiecare dintre aceste niveluri de localizare trebuie să poată fi activat sau dezactivat.

Căutarea textului locației: Dacă se utilizează metoda textului locației pentru a stoca informații despre locație, este disponibil acest tip de căutare a locației.

Căutare radială pe hartă: Proprietățile pot fi căutate pe baza unei anumite distanțe (rază) de la o anumită locație de pe hartă.

Opțiuni de sortare: Rezultatele căutării ar trebui să poată fi sortate pe baza diferitelor opțiuni de sortare, cum ar fi prețul, data, numărul de camere etc.

Căutare pe harta Google: Rezultatele căutării sunt afișate pe hartă.

Căutare după codul poștal: Dacă se utilizează metoda bazei de date de localizare și codurile poștale sunt incluse în baza de date, aveți opțiunea de a căuta proprietăți în funcție de codurile poștale.



Managementul proprietății:

Confirmarea proprietăților: Sistemul trebuie să poată fi configurat pentru a solicita confirmarea administratorului înainte de a publica proprietăți pe portalul web.

Ștergere / Restaurare: Înregistrările de proprietate pot fi șterse din portalul web, de unde pot fi restaurate, dacă este necesar.

Purjare: Puteți elimina complet înregistrările de proprietăți din baza de date.

Adăugarea/modificarea anunțurilor: Prin intermediul unui asistent pentru adăugarea anunțurilor, înregistrările de proprietăți pot fi publicate pe portalul web.

Manager de proprietate: Din această interfață, utilizatorii pot gestiona toate anunțurile lor, inclusiv editarea, ștergerea, restaurarea, curățarea și chiar schimbarea proprietarului proprietăților.

Compararea proprietăților: Funcția de comparare a proprietăților pentru a compara anunțurile preferate.

Managementul proprietății



Structura datelor:

Manager de câmpuri flexibile: Această funcție vă permite să adăugați, să modificați, să  ștergeți, să dezactivați câmpurile de date ale proprietății în asistentul de adăugare a proprietății.

Ascunde datele nule: Ascunde automat câmpurile de date cu valori nule.

Ascundeți dacă este zero: Pentru câmpurile numerice (inclusiv tipul de câmp minim/maximum), puteți configura opțional câmpul pentru a fi ascuns în portalul web, dacă valoarea câmpului este 0.

Apel la preț: Ca parte a funcției de ascundere a datelor nule, trebuie să aveți opțiunea de a afișa un text personalizat în locul câmpului de date. De exemplu, dacă nu doriți să afișați prețul proprietății, puteți selecta opțiunea “Call”, care va afișa în interfață “Ask price”.

Ascundeți adresa: Această funcție vă permite să decideți dacă să arătați sau nu adresa vizitatorului. Puteți alege să afișați un mesaj, cum ar fi “Sunați pentru detalii”, care să fie afișat în locul acestuia.

Adăugare asistent pentru proprietăți: Această funcție permite utilizatorilor/agenților site-ului web să adauge/modifice proprietăți pe portalul web, în funcție de nivelul lor de acces.

Tip de anunț: Tipurile de anunț, cum ar fi “De vânzare”, “De închiriat”, “Închiriere de vacanță”, “Cazare în comun” etc. pot fi definite în sistem în funcție de nevoile dumneavoastră.

Tip de proprietate: Se pot specifica tipuri de proprietate, cum ar fi apartament, garsonieră, casă de oraș, birou, teren, magazin etc.

Gestionarea unităților de măsură: Fiecare țară poate utiliza un sistem diferit de unități de măsură.

Tipuri de camere: Puteți adăuga diferite tipuri de camere în sistem.

Monedă multiplă: sincronizare zilnică pentru actualizarea schimburilor valutare pentru a afișa prețurile.



Gestionarea utilizatorilor:

Gestionarea profilului: Utilizatorii își pot edita informațiile de profil, inclusiv numele, detaliile de contact, logo-ul companiei etc.

Controlul accesului: Administratorul poate determina nivelul de acces pentru fiecare utilizator Persoană care are un cont pe un anumit calculator prin care poate accesa resursele și serviciile oferite de o rețea. Un utilizator care locuiește pe un anumit computer are o adresă de e-mail unică pentru diferite părți ale sistemului.



Sistem de localizare:

Sistem de localizare dinamic pe 7 niveluri: Sistemul de localizare poate fi configurat dintr-o bază de date de localizare ierarhică formată din 7 niveluri flexibile și cod poștal. Fiecare țară are o anumită structură de locații și nume care pot fi configurate prin intermediul acestui sistem flexibil de locații.

Codul poștal principal: În fiecare țară, codul poștal este legat de un anumit nivel de locație. Prin urmare, se poate selecta, după caz, nivelul de localizare principal al codului poștal.

Sistemul text de localizare: Pe un site imobiliar regional, cea mai simplă metodă este să folosiți sistemul de text al locației, unde puteți introduce manual numele și ierarhia locației în sistem.

Google Places: Această funcție afișează pe hartă proximitatea diferitelor locuri față de locația proprietății.



Blocuri de conținut:

Blocuri de căutare: Posibilitatea de a adăuga/modifica câmpurile de căutare, de a căuta prin câmpuri personalizate și de a gestiona opțiunile de căutare (interval, meniu derulant, etc.)

Blocuri Carusel: Permite filtrarea proprietăților în funcție de criteriile selectate, cum ar fi tipul de proprietate, tipul de anunț, proprietăți recomandate etc.

Blocuri de marcaje: Menține o listă de proprietăți marcate (favorite) ale utilizatorului.

Blocuri de agenți: Este capabil să filtreze agenții/profilele în funcție de criteriile selectate și să le afișeze.



Optimizarea motoarelor de căutare (SEO):

Platforma trebuie să fie compatibilă cu motoarele de căutare. De asemenea, generează URL-uri SEF pentru proprietăți, ceea ce duce la o mai bună indexare în motoarele de căutare, cum ar fi Google.

Metadate dinamice: Posibilitatea de a insera manual meta cuvinte cheie și meta descriere pentru fiecare proprietate în funcție de nevoile specifice de marketing.

Meta etichete GEO: Permiteți inserarea meta etichetei Geo în setări, care va fi tipărită în antetul site-ului. Această funcție îmbunătățește SEO a site-ului web în căutările efectuate de utilizatorii care se află în apropierea locației geografice.

Meta etichetele Dublin Core: 15 noi tipuri de metadate care pot afecta în mare măsură clasamentul motorului dumneavoastră. În programarea calculatoarelor, un motor este un program care îndeplinește o funcție centrală sau principală pentru alte programe. Un motor poate fi central sau vital pentru un sistem de operare, un sub-sistem sau un program de aplicație care coordonează întreaga funcționare a altor programe. Este, de asemenea, utilizat pentru a descrie un program de căutare, dacă este configurat corespunzător.

Integrarea hărții site-ului: Integrare cu plug-in-ul “Totul într-un pachet. Unitate de date care este trimisă printr-o rețea și care este compusă dintr-un set de biți care călătoresc împreună. Pe internet, informațiile transmise sunt împărțite în pachete care sunt regrupate pentru a fi recepționate la destinația lor SEO.

Model pentru pseudonimele/legăturile de proprietate: Puteți defini un model pentru permalink (url) pentru proprietăți pe baza detaliilor proprietății. De exemplu, puteți alege să afișați sau nu prețul în URL. Acest lucru vă va afecta optimizarea pentru motoarele de căutare.

Meta etichete Facebook și Twitter: Pentru a partaja anunțurile pe Facebook sau Twitter.



Alte elemente de interes:

Broșură PDF: Ar trebui să fie posibil să se genereze un format PDF imprimabil al proprietăților.

Informații privind ușile deschise: Această funcție afișează informațiile privind ușile deschise ale unei proprietăți pe un calendar, pe pagina de detalii a proprietății.

Etichetă de consum de energie: Această funcție afișează eticheta/graficul de consum de energie al unei proprietăți, ceea ce este obligatoriu prin lege în unele dintre țările europene.

Formularul de contact al agentului: Vizitatorii site-ului pot contacta agenții prin intermediul unui formular de contact de pe pagina de detalii a proprietății.

Suport multilingv complet: Include posibilitatea ca utilizatorii din întreaga lume să își traducă site-urile în limba lor maternă.

Log Manager: înregistrează majoritatea acțiunilor, astfel încât administratorul să poată verifica jurnalele, dacă este necesar. Fiecare plug-in poate utiliza, de asemenea, un API un ansamblu de funcții și proceduri furnizate de o bibliotecă pentru a fi utilizate de alte programe software ca un strat de abstractizare a jurnalului.

Solicită o vizită: Utilizatorii pot solicita vizitarea unei proprietăți. Această cerere este trimisă proprietarului proprietății prin intermediul sistemului de e-mail.

Trimiteți unui prieten: Vizitatorii pot împărtăși informații despre o proprietate cu un prieten prin intermediul unui sistem de e-mail.

Funcția de impresie: Funcția de impresie pentru pagina de proprietate.



Cum arată diagrama bloc a unei platforme digitale pentru un MLS imobiliar?

Pentru a crea o platformă MLS imobiliară cu tot ceea ce este necesar pentru un model de afaceri adecvat, trebuie să luăm în considerare următoarea schemă bloc:

După cum se poate observa, de la stânga la dreapta, aveți:

Utilizatori afiliați (agenți și/sau companii imobiliare).

MLS: Platforma MLS cu funcționalitățile menționate în acest articol, bazată pe un server dedicat și cu o interfață de conectivitate cu alte platforme (API).

CRM: Platforma de gestionare a relațiilor cu clienții pentru gestionarea și urmărirea oportunităților de afaceri.

Matic: Platforma de marketing prin e-mail cu automatizare bazată pe comportamentul utilizatorilor.

Imobiliare: Platforme individuale pentru fiecare agenție imobiliară afiliată, cu un portal web imobiliar unde este gestionat catalogul de proprietăți al fiecărei agenții, precum și toate cele selectate de agenție pentru a fi expuse.

Utilizatori finali: Vizitatorii portalurilor imobiliare care analizează anunțurile de proprietăți aflate pe fiecare dintre portalurile imobiliare afiliate MLS.

În cele din urmă, dacă tu sau compania ta imobiliară doriți să faceți un pas înainte și să oferiți altor agenți sau companii imobiliare o platformă MLS cu tot ceea ce înseamnă acest lucru pentru creșterea afacerii dumneavoastră, contactați-ne acum!

Post Views: 2.377