Garanția de rambursare a banilor pentru găzduire

Toate planurile includ o garanție de rambursare a banilor de 365 de zile.
Pachetele promoționale performanță dublă (procesor, memorie RAM, disc SSD NVMe), se aplică doar pentru achiziționarea cu plata integrala anuală. Achiziționarea cu plata lunara, trimestriala, semestriala nu se încadrează pentru promoție.
Anulări și rambursări
Satisfacția dvs. este prioritatea noastră și suntem siguri că veți fi mulțumiți de serviciile noastre. Cu toate acestea, în cazul în care alegeți să ne testați și decideți că serviciile oferite nu corespund suficient de bine așteptărilor, puteți renunța pentru o rambursare.
În timpul oricărei cereri de anulare sau de rambursare, HostPrior va acționa într-un mod corect și de încredere pentru a rezolva orice problemă pe care Clientul o poate întâmpina.

În cazul în care serviciul nu mai este potrivit pentru Client sau serviciul nu corespunde așteptărilor Clientului, HostPrior va încerca să acționeze în interesul Clientului, atât timp cât aceasta respectă Termenii și Condițiile de Utilizare.
Anularea serviciului de către client
Toate serviciile care sunt furnizate de HostPrior pot fi anulate de către Client. Doar cererile trimise prin intermediul Zonei Clientului sunt considerate valide și vor fi analizate de HostPrior.

Anularea intră în vigoare în conformitate cu momentul ales de Client prin procesul de anulare.

După trimiterea cererii de anulare de către Client, contul Clientului va fi suspendat fie imediat, fie la sfârșitul perioadei de facturare a serviciului, în funcție de alegerea făcută de Client în timpul procesului de anulare.
Clientul ia la cunoștință că HostPrior păstrează o copie a contului de găzduire anulat pentru cel mult 5 (cinci) zile calendaristice după ce anularea devine efectivă. La 5 (cinci) zile după ce anularea devine efectivă, orice informație sau date din cont vor fi șterse, aceasta include contul anulat, toate copiile de rezervă ale acestuia și orice alte informații sau date legate de cont.
În cazul în care clientul folosește un pachet de găzduire VPS Hosting sau Dedicated Server, toate datele clientului pot fi șterse definitiv în termen de 24 de ore de la anulare. Aceasta include toate conturile de pe serverul VPS sau serverul dedicat, toate copiile de rezervă ale acestuia și orice alte informații sau date legate de cont.
După intrarea în vigoare a rezilierii, HostPrior nu poate fi trasă la răspundere pentru pierderea de date ca urmare a suspendării sau rezilierii.
Politica privind plățile și reînnoirea
Clientul înțelege și este de acord că serviciile sale cu HostPrior vor fi facturate în mod recurent, cu excepția cazului în care Clientul informează HostPrior că dorește să anuleze unul sau toate serviciile furnizate prin trimiterea unui formular de Cerere de Anulare în Zona Clientului.
Dacă se solicită anularea în termen de 30 de zile de la data la care primim plata pentru reînnoire și dacă termenul de reînnoire nu a început, vom emite o rambursare integrală pentru taxele de reînnoire.

În cazul în care Termenul de reînnoire a început deja, vom rambursa taxele de reînnoire, mai puțin taxele datorate pentru prima lună a Perioadei de reînnoire.

Serviciile care implică taxe de la terți acoperite de HostPrior, cum este cazul, dar fără a se limita la reînnoiri de domenii și reînnoiri SSL, nu sunt rambursabile dacă serviciul a fost deja reînnoit de HostPrior. 
Este responsabilitatea exclusivă a Clientului să se asigure că informațiile sale de plată sunt actualizate, precum și că toate facturile sunt plătite la timp sau că serviciul este anulat înainte de data scadentă a serviciului.
Cererile de anulare a plăților de reînnoire trebuie trimise cu cel puțin 24 de ore înainte de ora 11:59 AM a datei de reînnoire. În cazul în care Clientul nu respectă această cerință, HostPrior are dreptul exclusiv de a suspenda contul său până la primirea plății de reînnoire.
Clientul ia la cunoștință că HostPrior păstrează o copie a contului de găzduire nereînnoit timp de cel mult 5 (cinci) zile calendaristice după ce scadența devine efectivă. La 5 (cinci) zile de la data scadenței, în cazul în care plata reînnoirii nu este trimisă, orice informații sau date din cont vor fi șterse, aceasta include contul, toate copiile de rezervă ale acestuia și orice alte informații sau date legate de cont.
În cazul în care clientul utilizează un pachet de găzduire VPS Hosting sau un pachet de găzduire pe server dedicat, toate datele clientului pot fi șterse definitiv în termen de 24 de ore de la data la care scadența intră în vigoare, dacă nu se efectuează plata de reînnoire. Aceasta include toate conturile de pe serverul VPS sau Serverul Dedicat, toate copiile de rezervă ale acestuia și orice alte informații sau date legate de cont.
Garanția de rambursare a banilor
HostPrior va rambursa taxa de găzduire plătită de client dacă cererea de anulare îndeplinește următorii termeni:

Cererea de anulare a clientului a intrat în vigoare în mai puțin de:
Pentru conturile de găzduire;

Pentru Serverele Private Virtuale (VPS) și Serverele Dedicate (DS);

După data efectuării primei plăți pentru cont.

Banii plătiți de Client pentru contul (conturile) de găzduire vor fi restituiți, cu excepția taxei de instalare și procesare plătite în timpul procesului de înregistrare. Taxele de configurare și de procesare plătite la înscriere nu fac obiectul unei rambursări. În cazul în care s-a renunțat la taxa de instalare pentru serviciul de găzduire VPS sau Server Dedicat în timpul procesului de înscriere, este dedusă din suma totală înainte de rambursare.

În cazul în care un nume de domeniu este înregistrat de către Client în timpul procesului inițial de comandă a contului de găzduire, atunci taxa corespunzătoare de înregistrare a numelui de domeniu va fi reținută. În cazul unei rambursări, taxa de înregistrare a numelui de domeniu este întotdeauna reținută, chiar dacă s-a renunțat la această taxă în momentul achiziției având în vedere, Termenii de serviciu de înregistrare a domeniului.

În cazul unei rambursări, dacă un serviciu de transfer gratuit al numelui de domeniu este furnizat ca parte a ofertei de înregistrare/transfer gratuit al domeniului, atunci taxa corespunzătoare de transfer al numelui de domeniu va fi reținută. Taxa de transfer de domeniu este întotdeauna reținută, chiar dacă s-a renunțat la această taxă în momentul achiziției.

Rambursările pot fi efectuate numai către sursa inițială a plății. În cazul în care o rambursare este datorată, dar nu este posibilă din cauza unui refuz, singura alternativă pe care o oferim este furnizarea sumei corecte de fonduri în soldul de credit al clientului. Motive posibile pentru ca o rambursare să eșueze sau să fie refuzată de emitentul cardului ar fi dacă plata inițială a fost procesată cu carduri care sunt limitate prin natura lor (carduri preplătite, carduri virtuale, carduri de unică folosință etc.) sau dacă contul de card nu acceptă rambursări, este închis sau înghețat din cauza unor activități frauduloase.
Rambursări și litigii
Dacă credeți că există o eroare în ceea ce privește facturarea sau taxele dumneavoastră, trebuie să ne contactați imediat în scris. Fiecare dintre noi este de acord să colaborăm cu bună credință pentru a rezolva orice litigiu privind facturarea. Dacă inițiați un "chargeback" sau o dispută PayPal pe baza acestei dispute, putem suspenda Serviciul (Serviciile) până la rezolvarea disputei. Pentru a vă reactiva Serviciul (Serviciile), trebuie mai întâi să plătiți toate sumele restante.

În plus față de toate sumele restante, ar putea exista o taxă de "chargeback" asociată cu "chargeback-urile" și pre-arbitrajele. Valoarea taxei - și în ce moment al procesului este debitată - depinde de cazul dumneavoastră.
Anularea serviciului de către HostPrior
Oricare dintre serviciile pe care HostPrior le oferă poate fi anulat de HostPrior fără notificare prealabilă și fără rambursare în cazul în care HostPrior constată cu bună credință că utilizarea serviciului de către client încalcă Termenii de utilizare sau că contul clientului este implicat în activități ilegale. HostPrior nu poate fi trasă la răspundere pentru pierderea de date în cazul în care a fost făcută o astfel de anulare.
HostPrior poate, de asemenea, să anuleze oricare dintre serviciile sale, în cazul în care HostPrior stabilește cu bună credință că serviciul a devenit impracticabil sau irealizabil din orice motiv tehnic, legal, de loialitate, de reglementare sau de altă natură, dând sau fără a da Clientului un preaviz în măsura în care este posibil în mod rezonabil.
În cazul în care apare o astfel de problemă, HostPrior își rezervă dreptul de a suspenda temporar serviciul în încercarea de a contacta Clientul și de a ajuta la rezolvarea problemei. În cazul în care problema nu este rezolvată în maxim 7 (șapte) zile pentru toate serviciile de găzduire partajată și 3 zile pentru toate serviciile de găzduire VPS și Hosting Dedicat după ce clientul a fost notificat cu privire la problemă, compania își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul.
Serviciile utilizate de către Client pot fi anulate pentru orice sau fără motiv de către HostPrior cu o notificare prealabilă de 7 zile. După perioada de 7 zile, contul Clientului va fi închis, iar Clientului i se va oferi acces la o copie de rezervă arhivată a conținutului contului Clientului de la data rezilierii. Aceste copii de rezervă vor fi disponibile pentru cel mult 7 zile calendaristice. După expirarea perioadei de 7 zile de accesare a copiei de rezervă arhivate, toate copiile de rezervă și orice alte informații sau date legate de cont vor fi șterse de pe serverele HostPrior.
În cazul în care motivul anulării serviciului de către HostPrior este diferit de încălcarea Termenilor de utilizare de către Client, o rambursare proporțională va fi emisă de HostPrior pentru toate lunile în care contul este preplătit și nu va fi utilizat de către Client. Calculul valorii rambursării se va face prin înmulțirea numărului de luni neutilizate cu prețul lunar preplătit, așa cum este el pentru ciclul de facturare al Clientului. Compania va oferi mai multe opțiuni pentru a primi rambursarea; totuși, este responsabilitatea Clientului să furnizeze informațiile necesare pentru a primi rambursarea.
Clientul ia la cunoștință că, în cazul în care motivul anulării serviciului de către HostPrior este o încălcare a Termenilor de utilizare de către Client, HostPrior nu va emite o rambursare.