32. GDPR – Noile reglementări UE cu privire la protecția și prelucrarea datelor personale
Suntem 100% dedicați protejării datelor tale. Tu decizi cum folosim datele tale personale.
Tehnologia și mediul online ne aduc beneficii tuturor, dar, în același timp, și provocări. Iar una dintre acestea este protejarea datelor personale ale clienților noștri. La HostPrior SRL, acest demers (de punere in acord cu gdpr) a fost încă de la început un angajament ferm pe care l-am luat față de clienții noștri.
Începând cu data de 25 mai 2018, HostPrior SRL a adoptat regulamentul UE 2016/679. Cunoscută ca și GDPR (General Data Protection Regulation) sau Regulamentul general privind protecția datelor personale în toate statele membre ale Uniunii Europene.
Te asigurăm că HostPrior SRL va continua să prelucreze datele personale ale clienților doar în scopuri bine definite, precum facturare, suport, informatii.
Totodata HostPrior SRL va prelucra datele personale ale clienților pentru crearea de oferte personalizate care să fie cât mai aproape de nevoile acestora în cazul în care clienții și-au exprimat clar opțiunea pentru acest lucru.
Exprima-ti preferintele legate de modul de utilizare al datelor personale prin apel telefonic la 0753 798 566, mail la info@hostprior.ro sau bifand casuta „Aș dori să fiu la curent cu știri, informații și oferte speciale” din cadrul detaliilor fiecarui cont.
Preferințele tale de prelucrare a datelor cu caracter personal vor intra în vigoare de la exprimarea acestora.
Te invităm să citești mai jos câteva informații despre protecția datelor personale la HostPrior SRL, iar dacă nu ai găsit ceea ce te interesează în secțiunile de mai jos și ai o întrebare pentru noi, scrie-ne la adresa info@hostprior.ro. Alternativ, poți consulta mai multe detalii în Termenii și Condițiile Generale pentru utilizarea serviciilor HostPrior SRL.
E bine de știut
HostPrior SRL respecta toate principiile cerute de GDPR dintre care enumeram:
• Transparență, corectitudine și legalitate în manipularea și utilizarea datelor cu caracter personal;
• Limitarea prelucrării datelor cu caracter personal la scopurile explicite și legitime;
• Restrângerea colectării și a păstrării la cantitatea minimă de date cu caracter personal necesară pentru un anumit scop;
• Asigurarea corectitudinii datelor, inclusiv a posibilității de a le șterge și edita;
• Limitarea păstrării datelor cu caracter personal;
• Asigurarea securității, a integrității și a confidențialității datelor cu caracter personal.
Ce sunt datele personale și cum le obținem?
Datele personale sunt acele informații prin care un client poate fi identificat în mod direct sau indirect. HostPrior SRL obține aceste date astfel:
Direct de la client
HostPrior SRL colectează date personale direct de la client, de regulă acele informații furnizate la deschiderea contului de facturare, semnarea contractului sau pe parcursul desfășurării acestuia:
Nume, Prenume
Adresa poștală și de e-mail
Număr de telefon
Detalii privind tranzacțiile efectuate (produse achiziționate, prețuri, moduri de plată)
Detalii legate de trafic
HostPrior SRL poate solicita și alte date personale în scopuri specifice, de exemplu atunci când clientul furnizează o copie după un act de identitate, NRC, CUI la momentul încheierii unui contract cu consimțământul său.
De asemenea, HostPrior SRL primește orice informații sau conținut creat de client și oferit în mod activ de acesta (fotografii, clipuri etc.).
În plus, pentru a fi în măsură să ofere cele mai bune produse și servicii, HostPrior SRL poate solicita uneori informații privind experiența clientului pe parcursul utilizării produselor și serviciilor HostPrior SRL. Aceste informații pot fi comentarii sau sugestii, dar și recomandări pentru îmbunătățire.
Automat
În anumite situații, HostPrior SRL poate colecta datele clienților și prin mijloace automate. De exemplu, date personale pot fi colectate prin intermediul cookie-urilor, beacon-urilor web sau telefonice, atunci când clientul interacționează cu reclamele și aplicațiile mobile HostPrior SRL sau când vizitează site-urile web și alte sisteme informatice HostPrior SRL. Datele astfel colectate pot include: adresa IP, tipul de browser, sistemul de operare, numărul de identificare al dispozitivului mobil folosit, locația geografică, adrese URL de redirecționare, informațiile despre acțiunile întreprinse sau despre interacțiunea cu HostPrior SRL.
Din surse externe
Pentru oferirea de produse și servicii, HostPrior SRL poate colecta în mod legitim date despre client și din surse externe atunci când consultă:
– baza de date externă (bază de date folosită la nivelul industriei, care înregistrează situații de debite sau fraudă), precum și baze de date care ajută la identificarea unor posibile zone de risc în cadrul unei relații contractuale viitoare
– baze de date publice (cum ar fi cea a Registrului Comerțului sau Ministerului Finanțelor Publice)
Pot fi colectate date personale și din surse precum: agregatori de date terți, parteneri HostPrior SRL, surse publice și site-uri de rețele sociale ale unor terți, platforme online care oferă acces la aplicațiile HostPrior SRL sau ale partenerilor HostPrior SRL (dacă există acordul clientului ca datele sale personale să fie comunicate către HostPrior SRL).
HostPrior SRL poate combina diverse date personale ale clientului, provenite din diferite surse (un site web, un eveniment etc.), doar pentru a deservi interesele clientului într-un mod personalizat și legitim.
Care sunt drepturile clienților cu privire la prelucrarea datelor personale?
Clientul are drepturi specifice în ceea ce privește protecția datelor, iar HostPrior SRL asigură un mediu care facilitează exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de obiecție, de ștergere, de primire a datelor personale sau de depunere a unei reclamații).
HostPrior SRL a luat măsurile de precauție necesare pentru a asigura clientul că drepturile sale de protecție a datelor sunt respectate corespunzător.
Clientul are dreptul:
– să acceseze datele sale personale, să le modifice, restricționeze, să își retragă acordul sau să se opună prelucrării acestora sau să solicite ștergerea acestora (dreptul de a fi uitat)
– să acceseze datele sale personale sau să solicite HostPrior SRL transmiterea lor către o altă societate (dreptul de portabilitate)
– să dezactiveze anumite tipuri de colectare sau utilizare a datelor sale, inclusiv utilizarea anumitor cookie-uri și unor tehnologii similare
– să depună o reclamație la autoritatea de supraveghere competentă – în România aceasta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal (ANSPDCP)
– să solicite HostPrior SRL să corecteze orice inexactități din datele sale personale. în cazul unui cont online, acest lucru se poate face, de obicei, din secțiunea de editare a datelor contului. în orice situație, Clientul poate trimite o solicitare de rectificare a datelor sale.
Aceste drepturi pot fi limitate, în anumite circumstanțe definite prin lege (de exemplu, clientul va putea opta să nu mai primească comunicări de marketing, însă nu va putea solicita HostPrior SRL să i se șteargă datele personale necesare pentru executarea contractului). Astfel de restricții vor fi verificate individual și vor fi comunicate clientului în mod corespunzător.
Dreptul de dezactivare se poate exercita după cum urmează:
– prin urmarea instrucțiunilor pentru dezactivare din comunicările de marketing relevante
– preferințele de activare/dezactivare se executa din secțiunea relevantă de editare a detaliilor contului
– printr-o solicitare către info@hostprior.ro
Clientul va primi în continuare comunicări administrative de la HostPrior SRL, precum confirmări ale comenzilor sau notificări cu privire la activitățile din contul său (de ex. confirmări de cont și modificări de parolă), chiar dacă renunță la primirea comunicărilor de marketing.
HostPrior SRL informează clientul că se poate opune oricând la o prelucrare executată pe baza interesului legitim. Orice opoziție va fi analizată și soluționată conform legii.
Ce presupune prelucrarea automată a datelor cu caracter personal?
Orice decizie luată exclusiv pe bază de prelucrare automată va fi anterior consimțită sau necesară emiterii facturii.
HostPrior SRL personalizează comunicarea cu clienții săi utilizând date personale legate de istoricul clienților, opțiuni anterioare sau preferințe de produse sau servicii.
Clientul nu va face obiectul niciunei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor care produce efecte juridice în ceea ce îl privește sau îl afectează într-un mod semnificativ, cu excepția cazului în care clientul a fost în mod explicit de acord cu prelucrarea sau prelucrarea este necesară pentru încheierea facturii sau realizarea unui contract încheiat cu HostPrior SRL (cum este cazul identificării eligibilității pentru anumite oferte) pentru a preveni situațiile de fraudă și debite, sau HostPrior SRL este obligată de lege să utilizeze în acest mod datele personale.
În toate cazurile, clientul are posibilitatea de a solicita explicarea logicii din spatele mecanismului de decizie automată, precum și, acolo unde este cazul, clientul poate să solicite intervenție umană în emiterea deciziei care îl privește.
Cum îți protejăm datele personale?
HostPrior SRL aplică măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale clientului și are implementate durate specifice, pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.
Securitatea datelor
Pentru a garanta siguranța datelor personale, HostPrior SRL a implementat o serie de măsuri de securitate care sunt în conformitate cu standardele industriei. Acestea nu acoperă acele date personale pe care clientul alege să le comunice în spații publice online sau offline.
Păstrarea datelor
HostPrior SRL va păstra datele personale atâta timp cât este necesar pentru scopul declarat, luând în considerare nevoia de a răspunde la întrebări sau de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau îmbunătățite și de a respecta cerințele legale aplicabile. Prin urmare, HostPrior SRL poate păstra datele personale pentru o perioadă rezonabilă de timp după ultima interacțiune a clientului cu HostPrior SRL, în conformitate cu legislația în vigoare.
Atunci când datele personale ale clientului nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau care a fost agreat și nici nu există vreo obligație legală de păstrare, HostPrior SRL le va distruge sau șterge într-un mod sigur.
33. Politica de confidențialitate
HostPrior SRL respecta intimitatea fiecarui vizitator, fiind constienti de importanta acestui lucru. Informatia prezentata mai jos in aceasta pagina este conceputa pentru a ajuta vizitatorii si clientii nostri in a intelege ce informatie colectam de pe site-urile operate de HostPrior SRL si modul in care aceasta este folosita.
Suntem 100% dedicați protejării datelor tale. Tu decizi cum folosim datele tale personale.
Tehnologia și mediul online ne aduc beneficii tuturor, dar, în același timp, și provocări. Iar una dintre acestea este protejarea datelor personale ale vizitatorilor, respectiv clienților noștri. La HostPrior SRL, acest demers (de punere in acord cu GDPR) a fost încă de la început un angajament ferm pe care l-am luat față de clienții noștri.
Începând cu data de 25 mai 2018, HostPrior SRL va adopta regulamentul UE 2016/679. Cunoscută ca și GDPR (General Data Protection Regulation) sau Regulamentul general privind protecția datelor personale, această măsură va intra în vigoare în toate statele membre ale Uniunii Europene.
Te asigurăm că HostPrior SRL va continua să prelucreze datele personale ale clienților doar în scopuri bine definite, precum facturare, suport, informatii.
Totodata HostPrior SRL va prelucra datele personale ale clienților pentru crearea de oferte personalizate care să fie cât mai aproape de nevoile acestora în cazul în care clienții și-au exprimat clar opțiunea pentru acest lucru.
Exprima-ti preferintele legate de modul de utilizare al datelor personale prin apel telefonic la 0753 798 566, mail la info@hostprior.ro sau bifand/debifand casuta „Aș dori să fiu la curent cu știri, informații și oferte speciale” din cadrul detaliilor fiecarui cont.
Preferințele tale de prelucrare a datelor cu caracter personal vor intra în vigoare de la exprimarea acestora.
Te invităm să citești mai jos câteva informații despre protecția datelor personale la HostPrior SRL, iar dacă nu ai găsit ceea ce te interesează în secțiunile de mai jos și ai o întrebare pentru noi, scrie-ne la adresa info@HostPrior.ro. Alternativ, poți consulta mai multe detalii în Termenii și Condițiile Generale pentru utilizarea serviciilor HostPrior SRL.
E bine de știut
HostPrior SRL respecta toate principiile cerute de GDPR dintre care enumeram:
• Transparență, corectitudine și legalitate în manipularea și utilizarea datelor cu caracter personal;
• Limitarea prelucrării datelor cu caracter personal la scopurile explicite și legitime;
• Restrângerea colectării și a păstrării la cantitatea minimă de date cu caracter personal necesară pentru un anumit scop;
• Asigurarea corectitudinii datelor, inclusiv a posibilității de a le șterge și edita;
• Limitarea păstrării datelor cu caracter personal;
• Asigurarea securității, a integrității și a confidențialității datelor cu caracter personal.
Ce sunt datele personale și cum le obținem?
Datele personale sunt acele informații prin care un client poate fi identificat în mod direct sau indirect. HostPrior SRL obține aceste date astfel:
Direct de la client
HostPrior SRL colectează date personale direct de la client, de regulă acele informații furnizate la deschiderea contului de facturare, semnarea contractului sau pe parcursul desfășurării acestuia:
Nume, Prenume
Adresa poștală și de e-mail
Număr de telefon
Detalii privind tranzacțiile efectuate (produse achiziționate, prețuri, moduri de plată)
Detalii legate de trafic
HostPrior SRL poate solicita și alte date personale în scopuri specifice, de exemplu atunci când clientul furnizează o copie după un act de identitate, NRC, CUI la momentul încheierii unui contract cu consimțământul său.
De asemenea, HostPrior SRL primește orice informații sau conținut creat de client și oferit în mod activ de acesta (fotografii, clipuri etc.).
În plus, pentru a fi în măsură să ofere cele mai bune produse și servicii, HostPrior SRL poate solicita uneori informații privind experiența clientului pe parcursul utilizării produselor și serviciilor HostPrior SRL. Aceste informații pot fi comentarii sau sugestii, dar și recomandări pentru îmbunătățire.
Automat
În anumite situații, HostPrior SRL poate colecta datele clienților și prin mijloace automate. De exemplu, date personale pot fi colectate prin intermediul cookie-urilor, beacon-urilor web sau telefonice, atunci când clientul interacționează cu reclamele și aplicațiile mobile HostPrior SRL sau când vizitează site-urile web și alte sisteme informatice HostPrior SRL. Datele astfel colectate pot include: adresa IP, tipul de browser, sistemul de operare, numărul de identificare al dispozitivului mobil folosit, locația geografică, adrese URL de redirecționare, informațiile despre acțiunile întreprinse sau despre interacțiunea cu HostPrior SRL.
Din surse externe
Pentru oferirea de produse și servicii, HostPrior SRL poate colecta în mod legitim date despre client și din surse externe atunci când consultă:
– baza de date externă (bază de date folosită la nivelul industriei, care înregistrează situații de debite sau fraudă), precum și baze de date care ajută la identificarea unor posibile zone de risc în cadrul unei relații contractuale viitoare
– baze de date publice (cum ar fi cea a Registrului Comerțului sau Ministerului Finanțelor Publice)
Pot fi colectate date personale și din surse precum: agregatori de date terți, parteneri HostPrior SRL, surse publice și site-uri de rețele sociale ale unor terți, platforme online care oferă acces la aplicațiile HostPrior SRL sau ale partenerilor HostPrior SRL (dacă există acordul clientului ca datele sale personale să fie comunicate către HostPrior SRL).
HostPrior SRL poate combina diverse date personale ale clientului, provenite din diferite surse (un site web, un eveniment etc.), doar pentru a deservi interesele clientului într-un mod personalizat și legitim.
Care sunt drepturile clienților cu privire la prelucrarea datelor personale?
Clientul are drepturi specifice în ceea ce privește protecția datelor, iar HostPrior SRL asigură un mediu care facilitează exercitarea acestora (dreptul de acces, de rectificare, de obiecție, de ștergere, de primire a datelor personale sau de depunere a unei reclamații).
HostPrior SRL a luat măsurile de precauție necesare pentru a asigura clientul că drepturile sale de protecție a datelor sunt respectate corespunzător.
Clientul are dreptul:
– să acceseze datele sale personale, să le modifice, restricționeze, să își retragă acordul sau să se opună prelucrării acestora sau să solicite ștergerea acestora (dreptul de a fi uitat)
– să acceseze datele sale personale sau să solicite HostPrior SRL transmiterea lor către o altă societate (dreptul de portabilitate)
– să dezactiveze anumite tipuri de colectare sau utilizare a datelor sale, inclusiv utilizarea anumitor cookie-uri și unor tehnologii similare
– să depună o reclamație la autoritatea de supraveghere competentă – în România aceasta este Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal (ANSPDCP)
– să solicite HostPrior SRL să corecteze orice inexactități din datele sale personale. în cazul unui cont online, acest lucru se poate face, de obicei, din secțiunea de editare a datelor contului. în orice situație, Clientul poate trimite o solicitare de rectificare a datelor sale.
Aceste drepturi pot fi limitate, în anumite circumstanțe definite prin lege (de exemplu, clientul va putea opta să nu mai primească comunicări de marketing, însă nu va putea solicita HostPrior SRL să i se șteargă datele personale necesare pentru executarea contractului). Astfel de restricții vor fi verificate individual și vor fi comunicate clientului în mod corespunzător.
Dreptul de dezactivare se poate exercita după cum urmează:
– prin urmarea instrucțiunilor pentru dezactivare din comunicările de marketing relevante
– preferințele de activare/dezactivare se executa din secțiunea relevantă de editare a detaliilor contului
– printr-o solicitare către info@HostPrior.ro
Clientul va primi în continuare comunicări administrative de la HostPrior SRL, precum confirmări ale comenzilor sau notificări cu privire la activitățile din contul său (de ex. confirmări de cont și modificări de parolă), chiar dacă renunță la primirea comunicărilor de marketing.
HostPrior SRL informează clientul că se poate opune oricând la o prelucrare executată pe baza interesului legitim. Orice opoziție va fi analizată și soluționată conform legii.
Ce presupune prelucrarea automată a datelor cu caracter personal?
Orice decizie luată exclusiv pe bază de prelucrare automată va fi anterior consimțită sau necesară emiterii facturii.
HostPrior SRL personalizează comunicarea cu clienții săi utilizând date personale legate de istoricul clienților, opțiuni anterioare sau preferințe de produse sau servicii.
Clientul nu va face obiectul niciunei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor care produce efecte juridice în ceea ce îl privește sau îl afectează într-un mod semnificativ, cu excepția cazului în care clientul a fost în mod explicit de acord cu prelucrarea sau prelucrarea este necesară pentru încheierea facturii sau realizarea unui contract încheiat cu HostPrior SRL (cum este cazul identificării eligibilității pentru anumite oferte) pentru a preveni situațiile de fraudă și debite, sau HostPrior SRL este obligată de lege să utilizeze în acest mod datele personale.
În toate cazurile, clientul are posibilitatea de a solicita explicarea logicii din spatele mecanismului de decizie automată, precum și, acolo unde este cazul, clientul poate să solicite intervenție umană în emiterea deciziei care îl privește.
Cum îți protejăm datele personale?
HostPrior SRL aplică măsuri de siguranță adecvate pentru a garanta siguranța datelor personale ale clientului și are implementate durate specifice, pentru ca datele personale să fie păstrate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopului declarat.
Securitatea datelor
Pentru a garanta siguranța datelor personale, HostPrior SRL a implementat o serie de măsuri de securitate care sunt în conformitate cu standardele industriei. Acestea nu acoperă acele date personale pe care clientul alege să le comunice în spații publice online sau offline.
Păstrarea datelor
HostPrior SRL va păstra datele personale atâta timp cât este necesar pentru scopul declarat, luând în considerare nevoia de a răspunde la întrebări sau de a rezolva probleme, de a oferi servicii noi sau îmbunătățite și de a respecta cerințele legale aplicabile. Prin urmare, HostPrior SRL poate păstra datele personale pentru o perioadă rezonabilă de timp după ultima interacțiune a clientului cu HostPrior SRL, în conformitate cu legislația în vigoare.
Atunci când datele personale ale clientului nu mai sunt necesare scopului pentru care au fost colectate sau care a fost agreat și nici nu există vreo obligație legală de păstrare, HostPrior SRL le va distruge sau șterge într-un mod sigur.
Informatie Identificare-Persoane
HostPrior.ro primeste date specifice despre vizitatorii site-ului doar atunci cand informatia este furnizata voluntar si expicit, cand vizitatorii solicita informatii de la noi, cumpara sau se aboneaza la serviciile noastre, deschid un tichet de suport, depun CV-uri pentru oportunitatile de angajare sau ne trimit email.
Cand furnizati informatii ce poate duce la identificarea persoanei printr-unul dintre site-urile noastre, aceasta va fi folosita pentru a satisface cererea dvs. specifica.
HostPrior.ro NU va face cunoscute informatiile ce va identifica ca persoana decat daca (1) autorizati acest lucru si/sau (2) legea o cere.
Informatie Non Identificare-Persoane (Generica)
HostPrior.ro colecteaza unele informatii generice automat. Informatia Generica nu dezvaluie identitatea unui vizitator. Include, de obicei, informatii privind adresa de internet atribuita calculatorului, numarul si frecventa vizitatorilor precum si siturile HostPrior.ro vizitate.
HostPrior.ro colecteaza aceste informatii in scopul limitat de a determina necesitatile serviciilor adresate clientilor. Realizam acest lucru folosind anumite tehnologii, incluzand „cookies” (tehnologie ce poate fi folosita pentru a putea furniza vizitatorilor informatii special adresate acestora privind serviciile oferite).
Folosim cookie-uri necesare pentru a face un site utilizabil, pentru a analiza traficul si pentru a oferi partenerilor de rețele sociale si de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru.
HostPrior.ro nu combina informatia colectata in acest fel cu niciun fel de informatie ce poate duce la identificarea persoanelor. Puteti seta browserul sa va anunte atunci cand primiti un cookie si sa-l respingeti daca doriti.
Site-ul dumneavoastra gazduit de noi, server, forumuri, directoare web, alte site-uri
Informatia pe care o faceti cunoscuta in public, incluzand orice forumuri de discutii, camere de chat sau situri este disponibila oricarei persoane care viziteaza acel spatiu public. HostPrior SRL nu poate proteja informatia pe care o faceti cunoscuta in aceste locatii. Aditional, site-ul HostPrior.ro poate contine legaturi (links) catre alte site-uri ce nu au legatura cu HostPrior.ro. HostPrior.ro nu poate proteja informatia pe care o faceti publica acestor site-uri si va recomanda sa cititi Politicile de Confidentialitate ale respectivelor site-uri.
Când se aplică această Politică de confidențialitate
Politica noastră de confidenţialitate nu se aplică serviciilor oferite de alte companii sau persoane fizice, inclusiv produselor sau paginilor de internet care vă pot fi afişate în rezultatele căutării, paginilor de internet care pot include servicii sau alte pagini de internet conectate din cadrul serviciilor noastre. Politica noastră de confidenţialitate nu include practicile referitoare la informaţii care aparţin altor companii şi organizaţii care fac reclamă serviciilor noastre şi care pot utiliza cookie-uri, etichete pixel şi alte tehnologii pentru a afişa şi a oferi anunţuri relevante.
Exceptii si Limitari
Cu toate ca exista aceasta Declaratie de Confidentialitate, HostPrior SRL coopereaza in totalitate cu oficialitatile in orice investigatie ce are legatura cu orice continut (incluzand comunicatiile electronice private sau personale transmise catre HostPrior SRL) sau activitate ilegala a oricarui utilizator al Serviciilor, luand masuri rezonabile in a-si proteja drepturile de proprietate.
In scopurile limitate de a indeplini o astfel de cooperare si in concordanta cu legile aplicabile, HostPrior SRL poate fi solicitat sa dezvaluie informatii ce pot duce la identificarea persoanelor. Aditional, HostPrior SRL poate decide sa monitorizeze comunicatiile de orice tip (1) pentru a se supune legilor, reglementarilor sau cererilor guvernamentale; (2) daca o astfel de dezvaluire este necesara sau adecvata pentru operarea HostPrior.ro; (3) pentru a proteja drepturile de proprietate ale HostPrior SRL sau a altora.
WordPress
Comentarii
Când vizitatorii lasă comentarii pe sit, colectăm datele arătate în formularele de comentarii, dar și adresa IP a vizitatorului și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului.
Un șir făcut anonim (numit și un hash), creat din adresele tale de email, poate fi furnizat serviciului Gravatar pentru a vedea dacă îl folosești. Politica de confidențialitate a serviciului Gravatar este disponibilă aici: https://automattic.com/privacy/. După aprobarea comentariului, fotografia ta de profil este vizibilă pentru public lângă comentariul tău.
Media
Dacă încarci imagini pe situl web, ar trebui să eviți încărcarea imaginilor care au incluse date de locație înglobate (EXIF GPS). Vizitatorii sitului web pot descărca și extrage toate datele despre locație din imaginile de pe sit.
Cookie-uri
Dacă lași un comentariu pe situl nostru, poți opta pentru salvarea în cookie-uri a numelui, adresei de email și sitului tău web. Acestea sunt pentru confortul tău, astfel nu mai trebuie să le completezi din nou când lași un alt comentariu. Aceste cookie-uri vor fi valabile un an.
Dacă ai un cont și te autentifici în acest sit, vom seta un cookie temporar pentru a determina dacă navigatorul tău acceptă cookie-uri. Acest cookie nu conține date personale și este eliminat când închizi navigatorul.
Când te autentifici, vom seta și câteva cookie-uri pentru a-ți salva informațiile de autentificare și opțiunile de afișare pe ecran. Cookie-urile de autentificare sunt păstrate două zile, iar cele pentru opțiuni de afișare pe ecran sunt păstrate un an. Dacă selectezi „Ține-mă minte”, cookie-urile tale de autentificare vor fi păstrate două săptămâni. Dacă te dezautentifici din cont, cookie-urile de autentificare vor fi eliminate.
Dacă editezi sau publici un articol, un cookie suplimentar va fi salvat în navigatorul tău. Acest cookie nu include date personale și indică pur și simplu ID-ul articolului pe care tocmai l-ai editat. El expiră după 1 zi.