logo hostprior

Cum să vă conectați cu publicul dumneavoastră

Deci, cum vă conectați cu ei? Prin a fi real, sincer și transparenti.

Dacă publicul vă cunoaște și se simte confortabil cu dumneavoastră, vor fi mai predispuși să cumpere de la dumneavoastră. De fapt, s-ar putea chiar să vă recomande!

Așadar, cum vă conectați cu ei? Prin a fi reali, sinceri și transparenți.

Cel mai bun mod de a obține rezultate bune cu afacerea dvs. online este să vă conectați cu publicul dvs.

Pentru a vă ajuta să faceți acest lucru, am creat acest blog cu toate răspunsurile.

Vei găsi, de asemenea, câteva sfaturi excelente pentru a construi o relație cu ei și a-i face să simtă că te cunosc.

De aceea, de la HostPrior, vrem să vă spunem motivele pentru care sunt importante.

Iată că începem!

Cuprins

Cunoașterea Clientului / Publicului

Primul pas este să creați un brand care să vă comunice clar mesajul. Brandingul este esențial, deoarece îi ajută pe oameni să vă cunoască și să știe ce reprezentați.

Puteți avea cel mai bun produs din lume, dar dacă nimeni nu știe despre el, nu-l va cumpăra! De aceea, brandingul este important.

Cercetează-ți publicul, intră în legătură cu el cu zile sau chiar săptămâni înainte. Încearcă să afli cât mai multe despre profilurile care te vor asculta, despre preocupările, problemele, îndeletnicirile lor… cu cât mergi mai adânc, cu atât mai mult succes vei avea.

Dacă ai o idee despre cine este publicul tău, îți va fi mai ușor să scrii un conținut pe care acesta îl va citi cu plăcere.

Pentru a face acest lucru, uită-te la comentariile la postările tale și la ceea ce oamenii împărtășesc pe rețelele sociale. Acest lucru vă va ajuta să aflați mai multe despre ei, astfel încât să vă puteți adapta conținutul în consecință și să vă asigurați că rezonează cu ei.

Trebuie să știi ce își dorește publicul tău, ce îi interesează și cum îi poți ajuta. Cu cât știi mai multe despre publicul tău, cu atât mai bine vei reuși să creezi conținut pe care oamenii vor dori să îl citească și să îl partajeze.

Abilitățile de comunicare

Bineînțeles, capacitatea noastră de a transmite idei într-un mod clar, distractiv și eficient este un alt factor cheie în conectarea cu ceilalți.

Este aproape imposibil să formăm o legătură cu cineva pe care nu îl înțelegem cum trebuie.

Este foarte important să îmbunătățim aceste puncte, să repetăm iar și iar, până când limbajul nostru verbal și corporal este natural, fluent, clar, ușor de înțeles, plăcut, direct și concret.

Transmiterea ideilor tale către public este mai ușoară cu o legătură bună

Secretul succesului constă în faptul că, dacă ne cucerim publicul în primele minute și îl facem să ne accepte, ideile vor curge fără probleme pe parcursul restului discursului.

Nu vă fie teamă să abordați ascultătorul ca pe o referință prietenoasă și familiară.

Ar trebui să fiți capabil să comunicați clar și eficient cu publicul dumneavoastră, indiferent dacă scrieți un articol pe blog sau postați pe Twitter. De asemenea, este important să aveți o gramatică excelentă, deoarece conținutul dvs. va fi văzut de oameni din întreaga lume.

Pentru ca mesajele tale să fie ușor de înțeles și fără greșeli de scriere, este important să stăpânești gramatica, punctuația și ortografia.

Trebuie să reușești să stabilești o conexiune cu persoanele cu care comunici și să le faci să se simtă confortabil vorbind cu tine.

A fi capabil să comunici eficient cu clienții tăi este esențial dacă vrei ca aceștia să-ți cumpere produsele sau serviciile.

13 sfaturi care să te ajute să te conectezi cu publicul tău

Este important să vă conectați cu publicul dumneavoastră, deoarece vă ajută să vă construiți un public loial care așteaptă cu nerăbdare actualizările dumneavoastră. De asemenea, vă oferă posibilitatea de a primi feedback de la cititorii dvs., ceea ce vă poate ajuta să vă îmbunătățiți conținutul și să vă dezvoltați ca scriitor.

Vrei să afli câteva sfaturi pentru a te conecta cu publicul tău?

Noi îți spunem 13!

conectare

Fiți sinceri

Asigură-te că ești sincer și transparent în toate interacțiunile cu oamenii, în special în social media.

Nu încercați să fiți altcineva sau să vă ascundeți în spatele unei persoane pentru că este mai ușor decât să fiți voi înșivă. Publicul tău va observa.

Fiți un lider de opinie

Nu le oferiți oamenilor doar ceea ce vor, ci și ceea ce au nevoie. Dacă sunteți un expert în domeniul dumneavoastră, împărtășiți cu publicul dumneavoastră sfaturi și opinii care îi vor ajuta să-și îmbunătățească viața, cariera sau afacerea.

Fiți social

Folosiți rețelele de socializare pentru a interacționa cu persoanele care sunt interesate de aceleași lucruri care vă interesează și pe dumneavoastră, cum ar fi articolele de pe blog sau produsele dumneavoastră.

Fii consecvent

Publicul dvs. va ajunge să vă cunoască și să aibă încredere în dvs. dacă sunteți consecvent în interacțiunile cu el.

Răspundeți sincer și deschis la întrebări.

Dacă cineva vă pune o întrebare pe rețelele de socializare, răspundeți-i sincer și deschis, mai degrabă decât să încercați să învârtiți răspunsul sau să le spuneți ceea ce vor să audă.

Fiți utili

Găsiți modalități de a vă ajuta audiența, în special pe cei cu obiective și provocări similare.

Adăugați valoare prin conținutul dvs. și postările din social media. Împărtășiți cunoștințele, opiniile și experiența dvs. cu persoanele care vă urmăresc.

Fii mai consistent

Este important să postați în mod regulat pe rețelele de socializare, astfel încât oamenii să știe când să se aștepte la conținut nou din partea dvs.

Consecvența în postarea pe rețelele sociale, scrierea de articole pe blog și promovarea produselor este importantă, deoarece vă ajută să vă construiți un public fidel care va aștepta actualizările dvs.

Oferă stimulente la cumpărare

Dacă vindeți ceva, oferiți o reducere sau un bonus atunci când cineva face o achiziție.

Aceasta este o modalitate bună de a încuraja oamenii să cumpere de pe site-ul dvs. și nu de pe un alt site online.

Fii original

Nu te limita la a copia și lipi informații de pe alte site-uri; în schimb, scrie-ți propriul conținut și lasă-i pe oameni să știe că ceea ce citesc este unic pentru tine.

Fii strategic

Nu publicați lucruri doar de dragul de a le publica, asigurați-vă că există un scop în spatele a tot ceea ce faceți în social media și în eforturile de marketing.

Asigurați-vă că ceea ce postați este relevant pentru publicul dvs. și că îl va ajuta într-un fel sau altul.

Fii creativ

Un aspect important al rețelelor de socializare este faptul că le puteți folosi pentru a fi creativi, fie prin utilizarea diferitelor tipuri de conținut (imagini, videoclipuri și infografice), fie prin încercarea de lucruri noi sau prin asumarea de riscuri.

Nu exagerați

Social media este o modalitate excelentă de a intra în contact cu oamenii, dar nu-i bombardați cu prea multe informații, altfel nu vă vor mai urmări.

Distracție plăcută!

Dacă îți place ceea ce faci, acest lucru se va vedea în munca ta și oamenii vor observa.

Conectați-vă cu publicul dumneavoastră și atingeți succesul

Poate fi o provocare. Dar dacă urmați aceste sfaturi simple, veți fi pe drumul cel bun pentru a vă conecta cu cititorii dvs. și pentru a construi o audiență angajată care vă va ajuta să vă dezvoltați blogul, rețelele sociale și afacerea.

Conectarea cu publicul dvs. este esențială pentru a vă fideliza. Puteți face acest lucru creând conținut care le place și împărtășindu-l cu ei pe diverse rețele sociale.

Cu cât îți cunoști mai bine publicul, cu atât mai multe șanse ai să creezi conținut care rezonează cu el și îi oferă un motiv să te urmărească.

Odată ce te-ai conectat cu publicul tău și ți-ai creat un public loial, îți va fi mai ușor să vinzi produse sau servicii, deoarece oamenii au deja încredere în ceea ce spui.

Nu uitați să ne contactați sau să ne urmăriți pe profilul nostru de Instagram pentru mult mai multe informații.

Post Views: 1.379